Publicatie jaarverslag 2016

• Redactie
  • 06 sep 2017
  •   Reacties uitgeschakeld voor Publicatie jaarverslag 2016

De financiën over 2016 zien er goed uit. De ontvangen donaties vielen 17% hoger uit dan vooraf begroot. Het jaar is afgesloten met een klein overschot. Hoewel een flink tekort was begroot is dit uiteindelijk niet gerealiseerd. Credit daaraan is vooral dat een van de twee orthopedische missies geen doorgang heeft gevonden. Voor 2017 zijn opnieuw twee orthopedische en een neurologische missie gepland en begroot. Verder is voor managementondersteuning van het Willem Struijs Centrum, net als in 2016, toen dit niet is gerealiseerd, een bedrag op de begroting gezet. De begroting 2017 voorziet een tekort van ruim € 50.000, dat uit eigen vermogen betaald zal moeten worden. Tenzij we in staat zijn extra donaties te werven. Zoals voorzitter Leendert Struijs in het Voorwoord van het jaarverslag zegt: “Met kennis uit het verleden, houd ik dankbaar mijn oog gericht op de toekomst. Onze medewerkers verrichten hun arbeid onbezoldigd. De bijdragen, die wij ook in 2017 weer hopen te ontvangen, komen dus vrijwel geheel aan het doel ten goede.” Door op de afbeelding te klikken kunt u het jaarverslag downloaden.

Pijlkruidlaan 5
2811 CM Reeuwijk